fungo magicu:Ganodermavi prufittà agricultori, utilizatori
Ganoderma hè un fungu medicinale in usu di seculi per guarì e malatie cum'è a diabetes, u cancer, l'infiammazione, l'ulcera è l'infezioni batteriche è di a pelle, in ogni modu, u putenziale di u fungus hè sempre esploratu.
A storia di u cunsumu di stu fungo pò esse tracciata à 5000 anni fà in Cina.Truva ancu menzione in i registri storichi è medichi di paesi cum'è Giappone, Corea, Malasia è India.
A cuntrariu di i funghi normali, u caratteru peculiar di questu hè chì si sviluppa nantu à u legnu o sustrato basatu in legnu solu.
Cù u tempu, assai circadori ricunnosce stu fungus è pruvatu à identificà i so custituenti è pruprietà.A ricerca hè sempre in corso è parechji fatti interessanti sò scuperti.
Ganoderma cuntene più di 400 cumpunenti chimichi, inclusi triterpeni, polisaccaridi, nucleotidi, alcaloids, steroidi, aminoacidi, acidi grassi è fenoli.Questi mostranu proprietà medicinali cum'è immunomodulatori, anti-hepatitis, anti-tumorali, antioxidanti, antimicrobial, anti-HIV, antimalarial, hypoglycemic è antiinflamatorii.
Tempu di post: May-09-2022